dimarts, 7 de juny de 2011

La bibliomaleta de poesia.

Des del dia 1 i fins el proper 9 de juny tenim a l'escola la bibliomaleta dedicada a la POESIA.
Durant les hores de biblioteca els/les mestres intentem engrescar el nostre alumnat i apropar-lo a la poesia. Avui els nens i nenes de 1r han passat una bona estona llegint els llibres i mirant les il·lustracions. Aquí teniu alguns dels seus comentaris:


Jana: He llegit el llibre de l'Arc de Sant Martí. M'ha agradat molt perquè surt el mar amb un vaixell.
També he llegit més contes com el de variacions que parlava d'una noia que tocava el piano.

Ali: He llegit dos contes. Un estava en castellà i l'altre en català. El primer era un poema de peixos d'abans, quan no eren com ara, com quan el primer peix espasa no tallava les coses.
El segon era d'una vaca cega però no m'en recordo del tot. Era una vaca cega que tenia unes companyes que no estaven cegues i al final tenien que passejar per un parc.M'ha agradat més el poema dels peixos.



Ricardo: he llegit 3 llibres. El primer era d'un home que tenia problemes. L'altre era d'una aranya que era reina i el tercer... no m'enrecordo. M'han agradat tots molt.

Hanaa: avui he llegit un poema que tractava de l'escola. Hi havien uns nens que deien: estic somiant o estic pensant? Es l'escola del Peter Pan. Les taules son de nata i xocolata, les finestres de llima, la tanca de l'escola de torró i les parets de pa i mel! Ha sigut un somni i a mi m'ha agradat molt.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada