diumenge, 27 de febrer de 2011

THE VAIN LITTLE MOUSE

El Cicle Inicial  ha anat a veure una obra de teatre en anglès i la experiència ha sigut molt positiva.
Alguns/algunes alumnes de segon han opinat el següent:
- "Era molt divertida. M'han agradat molt la rateta i el gos. M'agradaria anar una altra vegada" ( Coral )
- "M'ha agradat molt perquè era divertida. No he vist cap obra igual " ( Narjis )
- " M'ha agradat perquè la rateta es va trobar una moneda d'un euro i amb ella va comprar un llaç de color vermell" ( Dana )
- " De l'obra m'han agradat molt les cançons. Eren molt boniques les disfresses i els personatges." ( Yosra )
- " M'ha agradat perquè cantaven bé i perquè feien bé els personatges." ( Yassin )


I els/les de primer han fet aquests comentaris:
- "M'ha agradat molt quan el gat entra a la casa i la rateta surt espantada". ( Betsabé )
- "M'ha encantat quan hem cantat la última cançó "Sing with Transeduca" i la discussió entre el gos i el gat". ( Saray )
- "M'han agradat molt les cançons". ( Ian )
- "M'ha agradat quan li regalen una flor a la rateta". ( Ana Paula )
- "M'ha encantat quan la rateta i el ratolí s'espantaven perquè el gat els volia menjar. M'he divertit molt cantant i ballant les cançons". ( Jana i Joel )
- " Ha sigut com una aventura emocionant". ( Hanna )
- "M'he divertit molt quan l'ànec ballava". ( Marc )
- "M'ha agradat el final, quan hem cantat, ballat i contestat les preguntes dels actors". ( Alí )
- "Ha sigut molt maca la història i molt divertida. He gaudit molt amb els companys": ( Serezade )

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada